About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Monday, February 21, 2011

satu hari yang buat saya ca to the irrr XD

GOOOOOOOOOOOOOSSSSHHHHHHHHHH :P
wanna knw somethin ? aiman kiss me . yeah . again :p
ceeh bajet ah ? XD
weeell , im not bajet-ing or something its that .., im reallyyy happy bout this ^^
likeee effin HAPPYYYY ! WEEEEEEEEEEEEEE ~
HAHAHA XD
well yeahhh ,
likee this ,
at first , he was like , err , you . nak kiss ke ? HAHA XD
and i was like , i dont knw , hby ? *hoping XD
he said , well , naaak kiss mulut ke , hm ?
i ckp , well , ikut you lah >.<
he , i tak tahu , i ikut you , you nak , i kasi je XD
andd i kataa lah , i takk sure lh ,
he , uhm , tak ready lagi yea ?
i was like , yea ? sory ?
he , oh , nvm , takkan nak paksa kot kan ? soo friday ?
me , i dont know ? got merentas desa kan ?
he , ouh , biarlah merentas desa , nanti time lari i kiss you lah XD
i was like , HAHA XD so sweet >.<>
so yeah , he said goodbye , love you anddddddddd ...
kiss me <3

No comments:

Post a Comment