About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Sunday, May 8, 2011

HELLO

wowww .
sumpaah lama tak update blog :O haha , well , perkembangan yg baru ya ? hmm . aku dengan aiman dah nak masuk 10 bulan :p haha , well , aku ada masalah dgn dia ., mybe everybody suka bila bf diaorg kiss diaorang en . bt IF byk kali ? dont you feel like , gila gila , uhm . cm , couple sebab nak kiss ? and thats what we gonna talk about today . so . im in that kinda situation rite nw . cause yeah , aiman kalau bab jumpa , mesti kiss . well , aku suka , bt byk kali aku takut dia jadi mcm balak aku yg dulu . aiman form 2 ? aku tak nak tuduh dia , bt bila dia dpt kiss aku , dia trus mintak break ? apa lanc- . ok . so aku kata dkat aiman yg skang aku nak jrg kiss . well aku dpt tgk dri segi dia hantar msg dia , nampak sedih . hm . aku taknak dia jdi mcm aiman dulu fhm tak . aku tahu dia bukan macam tu , . thats why aku nak try hilangkan feeling aku yg dia tak mcm tu by test dia bleh tak kiss jarang2 ni . and alhamdulillah dia dpt terima :') bt tu upun cm nak tak nak je -.- huh , takpalaaa . im sorry . i ada sebab bwat cmni k . love yyou .
k , wanna knw something ? aku masuk frisbee wakil sekolah . weehoo ~ haha , so yeah , sangat teruja :p haha . next next week lawan uitm . wooh. well agak bangga kerana mengidamkan menjadi seorg athlete sekolah pada suatu hari nanti :')

HAHAHA , okaaaay , chow

No comments:

Post a Comment