About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Sunday, January 23, 2011

baby please dont goo ,


this is the first time im in love like seriously in love .

soo , me and aiman got fight today :'D
yeah , diaa kata yg aku lebih sayng aiman dulu berbanding dia ,
aku cam . mana ada bby ,
isk isk ,
then dia start lahh kata macam macam .
aku seddihh ,
soo yeah ,

this is the conversation :-

him : bby , bby lebih sayangkan i ke aiman ?
me : mestilah i sayang bbby , :)
him : bby , be honest okey ? i tknk bby tipu dgn i.
me : bby , apa ni , mana ada sayang ,
him : then why ada satu time tu i tgk bby sempat jalan lagi dgn dia ?
me : wha- ? bila masa pulak ni -.-
him : i nampak lah , i dtg awal kat sekolah , then dia cam pergi kat bby , then bby pun layan ,
yang bagus sekali nya bby sempat jalan dgn dia ? -.-
me : yaallah , time tu sekejap je sayang bukan lama mana pun .
him : lama ke , awal ke , i mana suka yang bby pun pergi lyn kenapa ?
me : dia yg layan i dulu , bby nak i buat apa ? tumbuk ? sepak dia ?
logik ah sikit bby -.-
him : nw i yg kena logik ? bby lah ! bby nak tipu pun agak agak lah .

me : mana ada i tipu !
him : papelah .
me : dgr sini eh bby . i tak suka dia . i dah tak suka dia .
yg bby nak beria ia marahkan i ni kenapa ? nak sangat i balik dkat dia ?
him : kalau ya kenapa ?
me : kalau wha- ? ouch . bby . serious ?
him : yela , i tanya bby ni kalau ya kenapa ?
me : you asking me ? what the fuck . buat apa i nak balik dkat dia sedangkan i ada bby .
him : yeah , for fun .
me : thats it . i nak tidur , bye .
him : yeah , chow .

i was like . wattahell was that ?

No comments:

Post a Comment