About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Saturday, January 22, 2011

hehehehehehhe XD



WOOOOAAAAAHHH :DDDDDD
gueess whaaaat ?!
he kissed me !
yeah !!! at my cheeks ! weeeeee ~

begini lah kisahh .
aku tgh tunggu msg dri aiman , and yeah , dpt lah satu msg ni ^^ ,
"bby , kat mana ?"
aku kata dkat sekolah ,
"jumpa nak ? bby tunggu dkat blakang seklah , nnti i dtg kay syg ?"
aku kata , okey !

so pergi lah dekat belakang ,
dia dtg dgn ceplos ,
so yeah , diaa mcm , senyumm senyumm :)

then arina semua dh tinggal kan aku dgn dia ,
so yeah , dia cam , sini lah eh ?
aku punn okey je ^^
then dia cam , ckp dgn aku lama lama ,
ya allah , best nyaa aku ckp weh ,
yelah , bukan selalu dpt dgr suara dia , so yeah , bila dgr je ,
macam , yaallah , thankyou sbb bagi aku jumpa di ahaari ni :')
rasa seperti mahu menangis cause , ras rindu tu , cam , woah . gilalah :)
so dia cam , senyum , oh my god , cair .. cair .. cair ..
XD
soo yeah , dh pukul 2 , so yeah , aku kenalah masuk sekolah , arina semua dh tunggu ,
so yeah , aku ckp lah dgn dia ,
" you , i nak masuk dah ni "
dia bwat muka cam :'(
" why awal sgt sayang ?"
" i dh janji dgn kawan i "
" :( baru i nak bermesra dgn you . "
" awh , jumaat depan lah , kay ? "
" okey * buat muka "
" alah , jgn lah buat muka mcm tu , teman i sampai pak guard eh ? "
" alaaah , i nak duduk dgn you :( "
" alalalaa , i kena masuk awal lah sayang "
" tsk tsk , kayy , "

*thenn jalan lah smpi pak guard ,
plus , *aiman duduk kat satu palang besi nni ,
" kayy byee "
" okeey , "
then suddenly diaa cam tarik tangan aku , then kiss aku ,
" i love you bby "
" yeaah , i love you too "
>.<
aku camm , weeeeeeeeeeeeeeeeeeee , best nyaaa !
HEHEHEHEHEEHEHE XD
kembang semangkuk hidung aku xD

No comments:

Post a Comment