About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Friday, January 7, 2011

eee , aku benci kat kau lah pompuan . tak faham ke ? ish -__-

ASAL DENGAN KAU NI DER ?
aku dah katakan takyah nak melebih , yg kau ni over sgt pesal ?
kau tahu tak ? kalau ikut kan hati aku , aku malas ah nak kawan dengan org macam kau .
disebabkan aisyah je aku buat macam ni ,
aku kalau boleh aku taknak ada kawan yg backstabber macm kau tahu tak ?
kau bajet tahu pesal adik adik aiman apsal weh ?!
kau mak dia ke ?
kau BAPAK dia ke ?
or , kau lahirkan aiman ?
F U C K .
eh . kalau nak bajet pun , agak agak ah .
kau igt aku tak tahu ke der ?
kau igt aku tak thu yg kau sbnanya dah tahu yg aku tak suka kau ?
kau dh tahu .
nampak sangat .
then kalau kau dah tahu , asal kau nak buat lagi ?!
asal nak SHOW OFF lagi ?!
pergh , kalau aku marah kau , kau pergi kat aisyah . and bila aku nak share
secret dengan dia , dia mesti deny .
contoh ah aku kata yg kau suka aiman .
aisyah mesti back up kau ,
kata lah ,
" taklah , dia tak suka aiman lhh , "
i know everything lah aisyah .
she's my bestfriend . oops , ex - bestfriend .
i knw hw dia stalk aiman .
i knw hw she lie to me ,
i knw hw she was like acting differently ,
i just knw , aisyah .

aku dah kata . kau salah pilih kawan lah .
kau terpilih aku .
jangan buat benda bodoh dkat aku weh .
dari hitam jadi putih terus karang :]

No comments:

Post a Comment