About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Friday, January 7, 2011

OUCH .

you promise you gonna kiss me today . right ?
bt i thought you really mean it sayang ,
then why you tak balik ?
yes . aku memang jumpa dia , bt for awhile , bt yeah ,
tk ckup , you , awal sangat blek lah syg ,
then bby kata yg bby dtg balek ,
bt why i tak jumpa pun ?
sikit pun tak ?
i ingat bby pergi surau , so yeah ,
i okey , bt then you call iman . takkan time sembahyang bby bleh kol ?
rite ?
aih , then you text i , yg you tunggu luar ?
pbft , i even lepak lagi dkat luar sekolah tak nampak you pun ? tefak ?
-____-
then balik , lepas mandi terus nmpk msg you kata yg you sory .

oh .

pandai pulak tegur ?
kalau mcm ni , i nak merajuk like , everyday lah .
can ah ?
baru lah you yg tegur i .
that's what you want aight ?
-________________________-


No comments:

Post a Comment