About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Thursday, January 27, 2011

you guys are daaa best among the best ! :D



aina , raudhah , imann , shameer , aizad , sulwana plus qurratul ,
are tha best ponting's people ! XD
goshhh they're soo freakinglyyy awesomeee !
flyy je kerjaaa kamii kan ?
LOLOLOL , bt still , aku bawak skittles plus hello panda ,
ya allah , shameer makan mcam tak pernah nmpk biskut . -.-
bt still gilaa best (Y)
makan tak ingat dunia kottt XD
besok mao bawak banyak makanan lagii , likeee twisties , orr , apa apalah ^^
makan dalam kelas 5 bakti :)

LOLOLOLOLOLOLOLLOLOLLLOLOLLOLL .
semakin hari semakin terukk lah kamiii kan ? :')

soo , lets talk about somethin else aight ?
soo , tadiii aku pakai baju sukann ,
anddddddd terserempak dengan aiman , actually , bukan terserampak bt yeah ,
terjumpa lah xD
soo yeahh , aku tgh lepak dkat laluan bestari , then imann mintak teman beli tisu kat
bookshopp , aku apa lagi , HIHIHIHIHIHIHIHIIII XD
soo yeah , lalu tempat yg dkat dgn kelas aiman ,
so yeah , si ceplos tu nampak aku XD
eh , tak wait . aku rasa faiz lah ? jap , haa , dialah .
dia kataa , weh iman ! panggil aqilah !
aku camm , err err , takpelh , lalu jelah an ?
so yeahh , aku lalu kelas diaorg , *gedik gedik lah sikit xD
kawan kwan aiman macam , uu , mann , kiss lah ! kiss lah ! .
aku cammmm *menaridiangkasalepasthenterlanggarroket ? XD
weeee , gembira sungguh , bt aku tgk muka aiman cm emo semacaaam D:
mengapakah ? kumasih , disini XD
LOLOLOLOLOL

soo , thats all for noww , soo , chiowwwww cin chiowwww ^^

No comments:

Post a Comment