About Me

My photo
Kita sebagai manusia hendak lah sentiasa berfikiran terbuka dan sering berfikir secara positiv . BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM . Nama telah diberi oleh Mak dan Bapak aku pada tahun 1997 dimana aku dilahrikan pada waktu itu . *apasal ayat skema ni der ? eheem , WEEELLL , aku maseh muda . maseh mentah . tapi berfikiran waras :) maseh 14 , sekolah dekat 13 . ( NOOB ) aku ada ramai kawaan . anis , aina , arina , alea , aisyah , iman , shana , annd ramai lagi . aku jenis yg tak suka menunjuk dan tak suka org yg menunjuk . tak minat lagu melayu sangat bt indon aku layannn ~ Aku benci rempit . benci PINK . benci budak up . Benci .. ayam . Aku sukaa HITAMM . aku suka org faham lawak aku . aku suka frisbee . aku suka skateboard , fixie . heh , tidaak lagi SINGLE maa :p aku HAK MILIK muhammad aiman :) hihi , dri last year kitaorang dah together gether :pp haha , i love you sayangg :* LOOL , kayy kaay , so thats it :) BLOG INI SETERMERTA DI PRIVATE KAN . kerana tidak si kasitahu ramai . so , PANDAI BACA , PANDAI FOLLOW . TOLLOONGG FOLLOOWWW :)

Saturday, February 5, 2011

:D


rindddddu kauu lahh D:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah , lama betul tak update blog ,
rinduu vetul vetul XD

ohh , mao tau satu bendaaa ?
selama aku tak update blog , aiman dah kiss aku buat kalu ke ...
2 !
wooh , iff hari ni takk cuti , maybe 3 ! woohh XD
ommggg , baguslah kan ?
kitaa orang semakin hari semakin ada peningkatan :p
LOL ^^ bettttul :D
adaa satu first timee tu dia jumpa aku time hari jumaat lah kan ?
soo yeah , ceplos pun ada time tuuu ,
thenn diaorg pun nak pergi sembahyang jumaat ,
so yeah , tengahh berhappy happy dengan si aimannn ,
sekali si ceplos tuu kataa
'weh , cepatlah , dh lambat dh ni'
pastu aiman cam
'haa yela'
pastu dia pandang aku ,
dia kata
'baby , i nak pergi dahh ni'
aku camm , tsk tsk D:
pastuu dia hantar aku sammmpai tempat pak guard ,
diaa pegang tangan aku , peluk aku ,
aku cammm , weeeeeeeeeee~
lalalalaalalalalalallalalalalalalalalalalallala XD
thenn dia kataa , i pergi dulu eh ?
aku hmm jelah xD *malu tahap gaban
thenn diaaa ... diaa .. dia .. d-d-i-a-a ..
KIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3
LOLOLOLOLOL ^^
sukaaa nyaaa aku bhaaaai :D

ee , sayang kaulah aiman <3

No comments:

Post a Comment